عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسي برنامه هاي پيشنهادي هفته ملي كودك در استان

در جلسه شوراي فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان صورت گرفت:

بررسي برنامه هاي پيشنهادي هفته ملي كودك در استان

 

بررسي برنامه هاي پيشنهادي هفته ملي كودك در استان

جلسه شورای فرهنگی با موضوع بررسی برنامه های هفته ملی کودک در سال اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در اين جلسه كه با موضوع بررسي برنامه هاي هفته ملي كودك در سالن اجتماعات اداره كل كانون پرورش فكري برگزار شد عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان با توجه به شعار هر كودك نشاني خداست و تقارن آن با دهه دوم محرم بر اجراي برنامه ها با رويكرد عاشورايي تاكيد نموده و بيان داشت:هفته ملي كودك فرصتي مناسببراي توجه دادن و حساس كردن آحاد جامعه به حقوق كودكان مي باشد.

مديركل كانون ارائه خدمت به تمامي كودكان را از جمله سياست هاي كانون در طول سال برشمرده و خواستار خدمت رساني مطلوب به كودكان كار و خياباني، كانون اصلاح تربيت، اتباع بيگانه و بيمارستان هاي تخصصي كودكان شد.

سيفي ضمن اشاره به پيشينه هفته ملي كودك و آسيب شناسي برنامه هاي سال گذشته با بيان اينكه مي بايست در برنامه ريزي ها به روزشمار هفته توجه جدي صورت گيرد افزود: جلب توجه افكار عمومي نسبت به اهميت دوران كودكي، هم گرايي و هم افزايي فعاليت هاي دستگاه ها و نهادهاي متولي كودك، نهادينه سازي فرهنگ عاشورايي و ارزش هاي ديني و اخلاقي از جمله مهم ترين اهداف هفته ملي كودك بوده و انتظار است در اين هفته برنامه ها به دو شكل براي كودك و با كودك پيش بيني و به اجرا درآيد.

ارائه دستاوردهاي كانون در اين هفته، تجليل از كودكان و نوجوانان افتخار آفرين و نشست و گفت و گوي آن ها با مديران ارشد استان و شهرستان، برپايي نمايشگاه و مراسم افتتاحيه هفته ملي كودك و بهره گيري از اعضاي ارشد كانون در اجراي برنامه ها از ديگر موضوعاتي بود كه مديركل كانون بر آن تاكيد نمود.

در ادامه اين جلسه هر يك از اعضا به بيان نظرات و پيشنهادهاي خود در ارتباط با برنامه هاي هفته ملي كودك پرداختند. برپايي نمايشگاه در قالب خيمه با توجه به ماه محرم و برپايه المان هاي قيام عاشورا، كارگاه آموزش خانواده با بهره گيري از امكانات و ظرفيت هاي ساير دستگاه ها، برگزاري مسابقه در فضاي مجازي براساس روزشمارهفته و نام گذاري روز 19 مهرماه به عنوان كودك و فن آوري هاي نوين، تجليل از فرزندان شهداي مدافع حرم و تهيه تقويم انتظارات از ساير دستگاه ها از جمله مباحثي بود كه توسط اعضا در اين جلسه مطرح گرديد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .