عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان و فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به کمپین"سه شنبه های بدون خودرو" پیوستند


کارکنان و فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به کمپین"سه شنبه های بدون خودرو" پیوستند

کارکنان و فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به کمپین"سه شنبه های بدون خودرو" پیوستند

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: کارکنان و فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با پیوستن به کمپین"سه شنبه های بدون خودرو" قصد دارند برای فرهنگ سازی استفاده بهینه از منابع ملی، کاهش آلودگی هوا، مدیریت زمان در حمل و نقل درون شهری و برون شهری و حمایت از سرمایه گذاری های صورت گرفته در صنعت حمل و نقل عمومی، تلاش و همتی عمومی داشته باشند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان،"مهدی میقانی" به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اظهارکرد: این کار پسندیده و شایسته همکاران و فعالان حمل و نقل جاده ای استان بیانگر توجه به مسوولیت های اجتماعی هریک از افراد جامعه در قبال منافع و سرمایه های ملی کشور و حفاظت از آنان برای نسل های آینده است.

وی در ادامه افزود: در بخش حمل و نقل عمومی برون شهری در سال ۹۶شاهد سرمایه گذاری قابل توجه هستیم که استمرار توسعه ناوگان علاوه بر نوسازی و ارتقاء خدمات بر پایداری اشتغال ایجاد شده کمک قابل توجهی خواهد کرد.

میقانی همچنین از تمام مردم و مسوولان استان دعوت کرد که با پیوستن به این کمپین سراسری، از حرکت مدنی ایجاد شده حمایت کرده تا شاهد سرزمینی پاک و با کمترین آلودگی زیست محیطی باشیم.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .