عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارسال کمک‌های نقدی وغیر نقدی آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان صورت گرفت:

ارسال کمک‌های نقدی وغیر نقدی آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

 ارسال کمک‌های نقدی وغیر نقدی آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این زلزله، از جمع‌آوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی کارکنان اداره کل ، مراکز آموزشی و کانون انجمن های صنفی در سطح استان گلستان خبر داد.

سید علیرضا حسینی طلب گفت:این اقدام با هدف حس انسان دوستانه توسط کارکنان این اداره کل و مراکز آموزشی درسطح استان به صورت داوطلبانه صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: در پی حادثه و مصیبت زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه که بسیاری از هموطنان ما را داغدار کرد، و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان بنابر وظیفه و همگام با ملت شریف ایران اسلامی در این اقدام خیر و انسان دوستانه شرکت کردند.
حسینی طلب تصریح کرد: از آنجا که سایر سازمان‌ها مردم نهاد و دستگاههای اجرایی در سطح کشور، مسئولیت کمک رسانی و تحویل ملزومات به مردم زلزله زده استان کرمانشاه را برعهده گرفته‌اند، از همت و تلاش دلسوزانه و نوع دوستی مردم استان در راستای حمایت از زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیر و تشکر می نمایم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان گفت: كمك ها ی غیر نقدی ارسالی این اداره کل در قالب ، آب معدنی، پتو، البسه ، چادر برزنتی ، تشک ، وسایل بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله می باشد.که با یک دستگاه کامیون روانه استان کرمانشاه شد تا بار دیگر مهر و همدلی مردم خونگرم و نوع‌دوست پایتخت فرهنگی کشور بویژه کارکنان دلسوز این اداره کل، مأمن و مأوایی گرم برای هموطنان داغدار و آسیب‌دیده‌شان در غرب کشور رقم بزند.

ارسال کمک‌های نقدی وغیر نقدی آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .