عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین های جامعه کار و تلاش

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار گلستان خبر داد:

آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین های جامعه کار و تلاش

آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین های جامعه کار و تلاش

 مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از آغاز ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین های جامعه کار و تلاش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، حمیدرضا مردان زاده با اشاره به برگزاری جشنواره کار و تلاش اظهار کرد: اشاعه فرهنگ کار و تلاش و توسعه آن، شناسایی تلاش گران واحدهای تولیدی و خدماتی به عنوان نخبگان کارگری به جامعه ، سعی و تلاش در به وجود آوردن فضای همکاری و تعامل در بین فعالان مختلف عرصه های اقتصادی، تاکید بر نوآوری و نشاط، ایجاد رقابت در عرصه های کسب و کار و پررنگ کردن نقش کارگران و کارفرمایان درنظام اقتصادی کشور قسمتی از وظایف ذاتی وزارت کار است که در همین راستا، بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین های جامعه کار و تلاش همانند سال های گذشته و همگام با سایر استان های کشور در استان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار وتولید و با هدف شناسایی و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی، در سه سطح کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می شود.

مردان زاده تصریح کرد: مهمترین معیار انتخاب نخبگان کارگری عبارتند از میزان اختراع، بهره وری، خلاقیت، افزایش تولید، مسئولیت پذیری، صرفه جویی در نهاد های تولید و نظم و انظباط است.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر در جشنواره استانی در دهه مبارک فجر معرفی و در صورت کسب حد نصاب های لازم به جشنواره ملی معرفی می شوند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار استان ادامه داد: علاقه مندان و واجدان شرایط برای ثبت نام می توانند به درگاه اینترنتی www.emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه مراحل ثبت نام در این جشنواره از طریق سامانه انجام می شود، تاکید کرد: مهلت ثبت نام از روز شنبه 25 آذر آغاز شده و تا بیست و پنجم دی ماه ادامه دارد.

مردان زاده ابراز امیدواری کرد با تعامل دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

وی در پایان گفت: در صورت داشتن سوال و رفع ابهامات، کارگران می توانند به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها مراجعه کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 681
  • کد خبر : 40397