عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نصب تابلوهای راهنمای گردشگری و مسیریابی در سطح شهرستان گرگان قبل از نوروز 97

به منظور ارایه خدمات مطلوب به گردشگران انجام می شود؛

نصب تابلوهای راهنمای گردشگری و مسیریابی در سطح شهرستان گرگان قبل از نوروز 97

نصب تابلوهای راهنمای گردشگری و مسیریابی در سطح شهرستان گرگان قبل از نوروز 97

 مهندس ابراهیم کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان از نصب 20 تابلو راهنمای گردشگری و مسیریابی در شهرستان گرگان قبل از نوروز 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود: سوم دی ماه 1396 در دوازدهمین جلسه کمیسیون گردشگری، خدمات شهری و زیست شهری شورای شهر گرگان ،پیرو دستور کار جلسه قبل که مقرر شده بود میراث فرهنگی گلستان جاذبه های گردشگری گرگان را که نصب تابلو در آن ها نیاز است، مشخص کند، لیستی تهیه شد.

وی افزود: در جلسه قبل شورای شهر ،بیش از 100 نقطه در شهرستان گرگان جهت معرفی به گردشگران مشخص شد که در این جلسه  از این تعداد 20 نقطه دارای اولیت انتخاب و طی سه ماه آینده قبل از نوروز 97 تابلوهای راهنمای گردشگری و مسیریابی در 20 نقطه از سطح شهرستان گرگان نصب خواهد شد.

کریمی ادامه داد: این تابلوها برای شناسایی اماکن و مسیرهای گردشگری و جهت ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نصب خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان در پایان گفت: با توجه به اینکه شهرستان گرگان از ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجهی در زمینه گردشگری، صنایع دستی و مریاث فرهنگی برخوردار است، تابلوهای راهنمای گردشگری می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصادی منطقه ایفا کند.

شایان ذکر است تابلو ها هم در بخش زیبا سازی و هم در بخش ترافیک انجام خواهد شد و با توجه به اهمیت بافت تاریخی و ورودی های آن و چگونگی هدایت گردشگران، تا پایان این هفته با بازدید های میدانی که انجام می شود جانمایی تابلوها در بافت تاریخی هم نیز مشخص می شود.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .