به
منظور بررسی خدمات مربوط به صدور مجوز تاسیس مراکز و موسسات غیر دولتی تحت نظارت
بهزیستی، پنجمین نشست تیم بهبود فرایندها دوشنبه 18 دیماه با حضور معاون
توانبخشی،مسئول دفتر مدیریت عملکرد ورئیس اداره فن آوری اطلاعات،ارتباطات و تحول
اداری بهزیستی استان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزارشد.
دراین جلسه که با دستور کار بررسی خدمت مربوط به صدور مجوز تاسیس مراکز و موسسات غیر دولتی جهت بهبود و اصلاح فراینداستان برگزار شد، ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین تیم بهبود، مجدداً وضعیت موجود فرایند صدور مجوز مراکزها به منظور بهبود و اصلاح فرایند مورد بررسی قرار گرفت .
درادامه پس ازبحث وبررسی مراحل فرایند فوق الذکر جهت دریافت موافقت اصولی و پروانه فعالیت ، برای برطرف کردن مشکلات به منظور بهبود و اصلاح فرایند و روشهای انجام کار پیشنهادات وراهکارهای لازم ارائه شد.
درپایان مقررشد:متقاضیان تاسیس مراکز غیردولتی ،قبل از دریافت پروانه فعالیت مراکز خود ،مراحل تاییدیه نام مرکز ، شناسنامه پیمنت وکدکارگاه را ازتامین اجتماعی دریافت نمایندودرمرحله بعد،پس از اخذکداقتصادی از اداره دارایی،تاییدیه عضویت درتشکل های رسمی رادریافت کند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2