عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از مقام پرستار در گلستان


برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از مقام پرستار در گلستان

برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از مقام پرستار در گلستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان،‌ طی دو مراسم جداگانه در شرق و مرکز استان ضمن گرامیداشت سی ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی، روز پرستار گرامی داشته شد.

بنا به این گزارش دو مراسم به محوریت دو بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس و حکیم جرجانی گرگان برگزار و طی آن دهه مبارک فجر و یاد امام راحل وبنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی وشهدای انقلاب وجنگ تحمیلی گرامی داشته شد و به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) که روز پرستار نامگذاری شده است ، از مقام این فعالان حوزه درمان نیز تجلیل وقدردانی به عمل آمد.

دراین دو مراسم روسای بیمارستانهای تامین اجتماعی دراستان ابتدا خیر مقدم گفته و ضرورت پاسداشت مقام پرستاران را بنا به اهمیت فعالیت آنها در چرخه درمان بیان نمودند ،‌سپس دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان طی بیاناتی گفت: شکرگذاری دو سطح دارد ، سطح زبانی و سطح عملی و برگزاری اینگونه برنامه ها در مناسبتهای مختلف می تواند مصداق بارزی باشد برای شکرگزاری عملی و تقدیر از پرستارانی که یکی از مهمترین حلقه های درمان بیماران را تشکیل می دهند.

وی دربخشی از سخنان خود به رتبه ها وتوفیقاتی که دو بیمارستان استان موفق به اخذ آن شده اند اشاره کرد و آنها را نه خریدنی و بلکه نتیجه همت وتلاش تیمی و کارگروهی دانست و افزود که اگر این همت و تلاش شما نبود هرگز این توفیقات کسب نمی شد.

مدیر درمان گلستان همچنین به لزوم دفاع همه همکاران از حقوق سازمان که در واقع دفاع از حقوق بیمه شدگان این سازمان است اشاره کرد و موضوع مطرح شده در مجلس شورای اسلامی در خصوص بخشی از بودجه سازمان را مهم ارزیابی کرد و از همه همکاران خواست تا موضوع را جدی گرفته و جهت تنویر افکار عمومی و مشاوره با نمایندگان محترم مجلس در راستای حفظ حقوق بیمه شدگان تلاش نمایند.

دراین دو برنامه مشابه گروه هنری مدعو لحظات شادی را برای حاضرین رقم زد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .