عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح پروژه های مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مینودشت


افتتاح پروژه های مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مینودشت

در سومین روز از دهه مبارک فجر امروز؛ 13 پروژه بخش کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت از جمله پروژه تجهیز و یکپارچه سازی اراضی نسق شالیزاری قره محمودلو با حضور امام جمعه این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم مهندس غراوی معاون استاندار ، وزیری فرماندار مینودشت، مهندس کمال غریبی مدیر آب وخاک سازمان سازمان جهاد کشاورزی استان ، مهندس شایستگان مدیر جهاد کشاورزی مینودشت و مسوولان و بهره برداران شهرستان. حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مینودشت مهندس خلیل شایستگان گفت: امروز ۱۳ پروژه بخش کشاورزی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مینودشت با اعتبار ۲۹۸۵۹ میلیون ریال و اشتغالزایی ۴۴ نفر و بهرمندی ۴۵۰ خانوار به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص پروژه تجهیز و یکپارچه سازی اراضی نسق شالیزاری قره محمودلو یادآور شد: میزان تسهیلات این پروژه ۵۲۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر است که در سطح ۴۵/۷ هکتار اجرا شد.وی بیان کرد: افزایش راندمان مصرف آب ، دسترسی آسان به مزارع، راه عبوری ماشین الات، امکان استفاده از تکنولوژی نوین کشاورزی و غیره را از اهداف این طرح دانست.

مهندس کمال غریبی مدیر آب وخاک سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در این مراسم گفت: مدیریت مشارکتی از اهداف دیگر طرح است ، همچنین تسطیح و یکنواختی قطعات برای بهره وری بهتر آب انجام شد. وی در ادامه افزود: چنانچه فرماندار قطعه زمینی را در اختیار این پروژه بگذارند احداث آب بند به منظور کنترل سیلاب نیز در طرح گنجانده می شود

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .