عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توصیه مدیرعامل گاز گلستان بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز


توصیه مدیرعامل گاز گلستان بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز

به گزارش روابط عمومی، مهندس صفر علی جمال لیوانی گفت: با توجه به سرد بودن هوای استان امیدواریم مردم شریف استان همچون گذشته در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

وی افزود: همراهی مشترکین در این روزهای سرد برای ما خیلی مهم بوده و به ما دلگرمی میدهد  تا بدون هیچ نگرانی  سوخت مستمر شما تامین گردیده و فصل سرما را بخوبی پشت سر بگذاریم. 

 جمال لیوانی ادامه داد:در منازل مسکونی دمای آسایش بین 18 تا  21 درجه سانتیگراد بوده ، لذا  توجه داشته باشید با پوشیدن لباسهای مناسب زمستانی ،  سیستم گرمایشی خود را طوری تنظیم نمایند که از حد تعیین شده فراتر نرود تا ضمن کاهش هزینه گاز بهاء  کمک بزرگی به اقتصاد خانوار باشد.

 وی در ادامه تاکید کرد: هر وسیله گازسوز باید دارای یک دودکش مجزا ومجهز به کلاهک بوده و  همواره  محل  اتصال  آن  به وسایل گازسوز را بازرسی و از ثبات آنها اطمینان حاصل نمایید ضمن اینکه  مسدود بودن  دودکش  سبب سوخت ناقص و ایجاد گازهای خطرناک ومسموم کننده وبرگشت چنین گازهایی به داخل فضای زندگی گردیده و باعث گازگرفتگی ومرگ می شود.

 مدیرعامل  گاز گلستان در خصوص ضرورت و اهمیت بست فلزی گفت :برای محکم کردن شیلنگ‌های گاز از یک طرف به وسائل گازسوز و از طرف دیگر به لوله‌کشی گاز حتماً باید از بست‌های فلزی مناسب استفاده نموده و  پیچاندن سیم و یا هرچیز دیگری به جای بست  یا باعث بریده شدن و یا جداشدن شیلنگ می‌شود و یا به خوبی و بطور محکم نمی‌تواند شیلنگ را در محل اتصال  محکم  نمود که در هر صورت باعث نشت گاز خواهد شد.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .