عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات قرآني بهاردر بهار ويژه فرزندان كاركنان گاز گلستان


اختتامیه مرحله مقدماتی مسابقات قرآني بهاردر بهار ويژه فرزندان كاركنان گاز گلستان

بیستمین دوره مقدماتی مسابقات قرآني بهار در بهار ويژه فرزندان كاركنان شرکت گاز استان گلستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان به پایان رسید .

 به گزارش روابط عمومي ،شوراي فرهنگی شركت گاز استان گلستان در راستاي تقويت بنيه علمی و معنوي كاركنان و خانواده های آنان و همچنین ترويج فرهنگ قرآني و معارف اسلامي بیستمین دوره مقدماتی مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه فرزندان کارکنان را با حضور حدود 150 نفر از علاقه مندان قرآنی در محل اداره مرکزی شرکت برگزار نمود .

 دبیر شوراي فرهنگی گازگلستان در این رابطه گفت: در بیستمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان گاز گلستان حدود 150 نفر در رشته های حفظ ،ترتیل،تحقیق،صحیح خوانی ، مفاهیم ،نهج البلاغه و قصه گویی در دو رده پسران ودختران ثبت نام نمودند که این عزیزان در رشته های مورد نظر باهم رقابت کردند.

 سید جواد موسوی افزود: پس از انجام آزمون که با حضور و ارزیابی داوران مطرح استان و ناظر مسابقات آقای شکری بصورت فشرده بمدت یکروز و با استقبال بسیار خوب فرزندان و خانواده ها همراه بود ، نفرات برتر هر رشته انتخاب شده اند كه ضمن کسب افتخار، بعنوان سفیران قرآنی گاز گلستان به مسابقات سراسری شرکت راه خواهند یافت.

 دبیر شوراي فرهنگی گاز گلستان تصریح کرد:هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه وترویج فرهنگ قرآنی و مانوس نمودن هر چه بيشتركاركنان با كتاب انسان ساز قرآن كريم وهمچنین انتخاب نفرات برتر برای حضور درمسابقات سراسری شرکت ملی گازایران بود.

 در مراسم اختتاميه اين مسابقات نیز كه با حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ، مديرعامل ، اعضاي هيئت مديره و اعضای شورای فرهنگی گاز استان گلستان و جمعي از كاركنان و خانواده های آنان در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی گاز گلستان ضمن خیر مقدم ، از برگزاری بسیار منظم و با شكوه این برنامه معنوی ابراز خرسندی کرد.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی با تقدیر از تلاش خادمین قرآنی ودست اندرکاران برگزاری این برنامه معنوی ، انجام اینگونه برنامه ها را حرکتی مهم برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و آموزه ‌هاي ديني خواند

 رئیس شورای فرهنگی گاز گلستان افزود:خوشبختانه استقبال فرزندان در این مرحله با رشد 450 درصدی همراه بوده بطوری که حدود 150 نفز در این مسابقات حضور یافتند.

 در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان گاز گلستان در برگزاری این محفل معنوی ، مباحث مهمی را پیرامون جایگاه ارزشمند انس با قرآن در ابعاد مختلف زندگی انسان مطرح نموده و بر اهمیت و اهتمام ویژه به تقویت امورات فرهنگی تاکید کرد.

 گفتنى است در پايان این مسابقات به منظور ایجاد انگیزه و تقدیر از تلاش منادیان قرآنی، لوح تقديرهمراه با جوايز ارزنده اي به نفرات برتر هر رشته در رده های مختلف به رسم یاد اهداء شد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .