عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت گاز گلستان با تنی چند از پیمانکاران گاز خانگی دیدار کرد


مدیرعامل شرکت گاز گلستان با تنی چند از پیمانکاران گاز خانگی دیدار کرد

 به گزارش روابط عمومی ،جمعی از پیمانکاران مجری پروژه های گاز خانگی با حضور در محل سالن اجتماعات شرکت با مهندس جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

 در این نشست صمیمی مهندس صفرعلی جمال لیوانی ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه خدمت رسانی،خواستار توجه بیشتر و کیفی سازی خدمات به هموطنان عزیز شد.

 وی افزود: اجرای بخش اعظمی از لوله کشی های گاز خانگی ماحصل تلاش شما پیمانکاران عزیز بوده که در این زمینه نهایت تلاش و دقت را بعمل می آورید.

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:درحال حاضر تعداد زیادی از شرکتهای پیمانکاری در بخش خانگی مشغول فعالیت هستند که از بعد کمی رشد سریعی داشته ولی متاسفانه از نظرکیفی از رشد مناسبی برخوردار نبوده است بنابراین باید نگاه ها به سمت کیفی شدن سوق یابد.

 وی در ادامه گفت: لازم است جایگاه واقعی خود را مشخص کنید تا دیگران شمار را باور کنند و برای کارتان ارزش قائل شوند ؛ضمن اینکه با تغییرات نیز همراه باشید و سطح معلومات حوزه کاری بویژه در زمینه فنی را افزایش داده و پله پله با تفکرات وفناوریهای روز به پیش بروید زیرا با توجه به حساسیت و قابل اشتعال بودن گاز طبیعی کوچکترین بی توجهی ، حوادث گانباری را بهمراه خواهد داشت .

 مدیرعامل گازگلستان درخاتمه با تاکید بر افزایش تعاملات اظهار داشت: لازم است با تعاملات متقابل ومشارکت وهمفکری درحد امکان تلاش شود مسائل ومشکلات مرتبط به حداقل رسیده و این شرکت در این زمینه آماده هرگونه همکاری می باشد.

 گفتنی است در ادامه این نشست دوستانه ، پیمانکاران حاضرنیز ضمن تقدیرازهمکاری های گاز گلستان با ارائه نقطه نظرات وپیشنهادات مورد نظر، سئولات خود را مطرح نمودند که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر ، تصمیمات مهمی اتخاذ گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .