عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرعامل گاز گلستان با پیمانکاران خدماتی و پشتیبانی شرکت


نشست مدیرعامل گاز گلستان با پیمانکاران خدماتی و پشتیبانی شرکت

 

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تنی چند از پیمانکاران خدماتی و پشتیبانی شرکت دیدار و بر توجه هر چه بیشتر به خواسته های کارکنان تحت الامر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست صمیمی که در محل سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان انجام شد تنگناها و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و بر استمرار همکاری و تعامل هر چه بیشتر طرفین تاکید شد.

 در همین راستا مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درمصاحبه با پایگاه خبری شرکت در این خصوص گفت: این نشست صمیمی با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیمانکاران بخش خدماتی و پشتیبانی شرکت انجام شد که خوشبختانه نتایج خوبی همراه داشت.

 وی افزود: خوشبختانه در حد امکان تلاش نمودیم تا مسائل و مشکلات این شرکتهای خدماتی را با همیاری مطلوب پیمانکاران عزیز به حد اقل برسانیم که الحمد ا...در این راستا این عزیزان نهایت همکاری را با این شرکت اعمال نمودند که این امر نشات گرفته از تعامل خوب و مناسب فی مابین شرکت و پیمانکاران عزیز می باشد واین شرکت برای رفع مشکلات و تامین خواسته های آنان ازهیچ کوششی فروگذار ننموده و در حد امکان توانسته شرایط مطلوبی را فراهم نماید.

 مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خاتمه افزود: این شرکت انتظار دارد همانگونه که با تمام تلاش و محدودیت سعی می شود مشکلات پیمانکاران را به حداقل ممکن برساند پیمانکاران محترم نیز باید همت کنند حق و حقوق نیروهای تحت الامر را بدون هیچگونه کم و کاست و در چارچوب شرایط پیمان پرداخت و توجه ویژه به درخواستهای کارکنان داشته باشند تا این عزیزان که بطور شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم شریف می باشند با هیچگونه مشکلی مواجه نباشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .