عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دکتر هروی: نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان افتتاح شد

همزمان با هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ:

دکتر هروی: نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان افتتاح شد

دکتر هروی: نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان افتتاح شد

همزمان با هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ نمایشگاهی از آخرین توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان در پارک شهر گرگان افتتاح و در معرض دید همگان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛
همزمان با فرارسیدن هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ نمایشگاهی از آخرین توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان با حضور دکتر حسینی فرماندار شهرستان گرگان و مهندس سجادی مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در پارک شهر گرگان افتتاح و در معرض دید همگان قرار گرفت.
این نمایشگاه با بخش ها و غرفه های مختلفی با موضوعاتی از قبیل امداد و نجات، آموزش و پژوهش، امور جوانان، مرکز علمی کاربردی، واحد نگهداری از سگ های تجسس و رونمایی از وسایل امداد موتوری در پارک شهر گرگان در حال برگزاری می باشد.
سید عباس حسینی، فرماندار گرگان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته جهانی هلال احمر اظهار کرد: افرادی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند انسانهایی بی مدعایی هستند که در هر جا که حادثه ای پیش آید این افراد جزء نفرات اول در حادثه ها حضور پیدا می کنند و برای نجات جان انسان ها اقدام می کنند.
وی افزود: جمعیت هلال احمر گلستان مجموعه ای است که در اکثر بحران ها حضور فعال دارد و این نمایشگاه فرصتی است که علاوه بر معرفی توانمندی های مجموعه خود، می توانند در جذب و پرورش نیروهای داوطلب هم تاثیرگزار باشد.
حسینی در پایان بیان کرد: با توجه به برپایی این نمایشگاه و نیز نگاه جمعیت هلال احمر گلستان مبنی بر آموزش های حداکثری در جامعه، انشاء الله عموم مردم از این آموزش ها استفاده نموده و اطلاعات لازم در اختیار اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و دانش آموزان قرار داده شود تا این افراد بدانند در زمان های بحران چگونه رفتار کنند که بتوان میزان آسیب پذیری جامعه را به حداقل رساند. 

دکتر هروی: نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان افتتاح شد

 

دکتر هروی: نمایشگاه توانمندی ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر گلستان افتتاح شد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .