عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومين جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي گلستان برگزارشد

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

دومين جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي گلستان برگزارشد

دومين جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي گلستان برگزارشد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازیگلستان : این نشست که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو شورا و به میزبانی اداره کل راه و شهرسازي برگزار شد به موضوعات مختلفی در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای پرداخته شد.

حسين محبوبي رئیس شورای هماهنگي امور راه و شهرسازي استان گلستان در این جلسه گفت: با تغییر رویکردی که در وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته و همچنین تغییراتی که در ساختار نیروی انسانی و چارت سازمانی صورت پذیرفته موضوع حمل و نقل و بازآفريني شهري مورد تأکید وزارتخانه متبوع مي باشد .

حسين محبوبي با تأکید بر جایگاه استان در صنعت حمل و نقل کشور و موقعیت خاصی که استان گلستان دارد به مباحث حمل و نقل ریلی و هوایی پرداخت و افزود: با پیگیری بعمل آمده پروژه‌های متعددی در حوزه ریلی توسط اداره کل راه‌آهن استان محقق شده استوبرنامه هاي خوبي را در اين بخش دنبال ميكنيم از جمله برقي نمودن خط راه آهن اينچه برون –گرمسار و شروع احداث پروژه راه آهن گرگان –مشهد ازجمله طرحهاي است كه بزودي در استان آغازخواهد شد.

وي افزود :با احداث پروژه راه آهن گرگان -مشهد ضمن اينكه آرزوي ديرينه مردم استان محقق ميشود ، سفر بین استانی راتسهیل وموجب کاهش حجمترافیک جاده‌ای و به تبع آن حوادث احتمالی را به حداقل ميرساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این نشست به پروژه‌های ساخت و احداث راه‌های استان پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه‌سازی در استان که در سال جاری عملیاتی خواهد شد تعريض محور گاليكش به سه راهي كلاله و وآغاز تعريض سه دور برگردان در سطح استان و آغاز فازدوم كمربندي گرگان مي باشد .

رئیس شورای حمل و نقل استان در خصوص حوزه هوایی استان افزود: ما در يكسال گذشته شاهد ارتقاء کیفیت پروازی و افزایش تجهیزات ایمنی پرواز در فرودگاه گرگان بوده‌ایم و با توجه به حضور و

مشارکت بخش خصوص، حمل و نقل هوایی استان شکل جدید به خود گرفته است و ما شاهد افزایش مشارکتشرکت‌های هوایی در جابجایی مسافر و بار هستیم.

وي در ادامه جلسه تاكيد كرد : باتوجه به سيل خيز بودن استان گلستان پيگير آن هستيم رادار هواشناسي در شمال استان در جهت بهبود وضعیت پیش‌بینی‌های هواشناسیراه اندازي شود .

آمادگي دستگاه هاي عضو شورا جهت آغاز مسافرتهاي تابستانه هموطنان و تعطيلات ارتحال امام خميني (ره) و برگزاري مراسمات خاص ايام از ديگر موضوعاتي بود كه در اين جلسه به آن پرداخته و تاكيد شد .

در این نشست هرکدام از مدیران حاضر به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکردحوزه کاری خود را به شورا ارائه نمود.

دومين جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي گلستان برگزارشد

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .