عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي استان گلستان برگزارشد

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان :

چهارمین جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي استان گلستان برگزارشد

چهارمین جلسه شورای هماهنگي امور راه وشهرسازي استان گلستان برگزارشد

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری چهارمین جلسه شورای امور راه و شهرسازی استان در سالجاری درمحل سالن جلسات این اداره کل خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازی گلستان : "حسين محبوبي" رئیس شورای هماهنگي امور راه و شهرسازي استان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل بیان داشت در این جلسه به موضوعات مختلفی درحوزه حمل ونقل هوایی ، ریلی و جاده ای پرداخته شد.

این مقام مسئول افزود: آخرین وضعیت مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی و معاونین به استان گلستان در سالجاری ، بررسی موارد قابل پیگیری در بودجه 98 در حوزه راه و شهرسازی استان و ارائه آخرین گزارش از پروژه های مهم و محوری استان در حوزه حمل و نقل از مواردی بود که در این جلسه مطرح و گفتگو گردید.

رئیس شورای هماهنگي امور راه و شهرسازي استان گلستان : احداث دوربرگردان مصوب در محور اصلی نوکنده - جنگل گلستان ، تعریض محور مینودشت – جنگل گلستان ، اجرایی شدن فاز دوم کمربندی گرگان، توسعه پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی گرگان، آمادگی سایر اعضای شورا جهت آغاز طرح خدمات زمستان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

در این نشست هرکدام از مدیران حاضر به برنامه‌ها و چشم‌اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را به شورا ارائه نمود.

گفتنی است شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی از مدیران کل فرودگاه ها، راه آهن شمال شرق 2، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی ، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، طرحهای شرکت ساخت و توسعه استان، بنادر و دریانوردی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،هواپیمایی هما،مدیریت امور شعب بانک مسکن و مدیر کل راه وشهرسازی بعنوان رییس شورا در استان تشکیل می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .