عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان :میزبانی مسابقات بین‌المللی سبب توسعه ورزش استان می‌شود


مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان :میزبانی مسابقات بین‌المللی سبب توسعه ورزش استان می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: استان گلستان و شهرستان گرگان میزبان شایسته‌ای برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا بود و میزبانی مسابقات بین‌المللی سبب توسعه ورزش در گلستان می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان : بهمن طیبی با اشاره به میزبانی بازی‌های آسیایی در گرگان اظهار داشت: تمام تلاش ما رضایت از بازی‌ها بود که خوشبختانه آماری که ازتیم‌های گرفتیم رضایت نسبی از میزبانی گرگان وجود داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: این گونه رقابت‌ها درهر استانی برگزار شود توسعه ورزش آن منطقه را به وجود می‌آورد و در کنار آن توسعه اقتصادی و گردشگری آن منطقه را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: بازی‌ها به خوبی در گرگان برگزار شد و تیم ما هم در این رقابت‌ها خیلی تلاش کرد تا قهرمانی دور رفت را بدست آورد که با شکست در برابر لبنان این امر محقق نشد که امیدواریم در مرحله بعد جبران شود.
طیبی با اشاره به اینکه دبیر کل کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا میزبانی استان گلستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: استان گلستان شایسته برگزاری مسابقات جهانی در رشته‌های مختلف است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: ژان تابت در رسانه‌ها اعلام کرد که در صورت برگزاری مسابقات، ما به میزبانی گرگان رای خواهیم داد و من از این میزبانی و درخواست حمایت خواهم کرد.
طیبی تصریح کرد: تماشاگران گلستانی برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند و از تیم ملی با تشویق‌های خود حمایت قاطع کردند که جای قدردانی از این حامیان بسکتبال را دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: استان گلستان امسال میزبان 7 دوره مسابقات ورزشی بین المللی در استان خواهد بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .