عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در شرایط کنونی کشور نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان :

در شرایط کنونی کشور نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

در شرایط کنونی کشور نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان گفت:در شرایط کنونی کشور که امریکا جنگ اقتصادی با ما را شروع کرده نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی در کشور تعطیل شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان ،حسینقلی قوانلو در هشتادو ششمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان در محل استانداری این استان برگزار گردید،گفت:در شرایطی که امروز کشور امریکا با خروج از برجام جنگ اقتصادی جدیدی با ما شروع کرده ،همه ی ما باید هوشیار باشیم و نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل ویا یک نفر بیکار شود.

قوانلو با بیان این که اشتغال حتی یک نفر هم برای ما مهم است،گفت:یکی از امید های دولت برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور به کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید ومصوبات آن است ،لذا تک تک اعضای این کار گروه نقش مهمی در موفقیت کشور در این نبرد اقتصادی خواهند داشت.

وی گفت :اگر در سال 92 وبا روی کار آمدن دولت تدبیر وامید رشد اقتصادی کشور از 7.8-به 1.9- درصد و در ادامه در سال 93 به 3+درصد رسید ناشی از تزریق روحیه امید در جامعه بود وامروز دشمنان ما می خواهند که این امید را از جامعه ما بگیرند که به فضل پروردگار وبا همت وتلاش همه مسئولین ومردم در این امر شکست خواهندخورد.

قوانلو با اشاره به سخنان سردار سلیمانی گفت:فرمانده سپاه قدس در یکی از سخنان اخیر خود گفت که میزان فرصتی که در بحران هاست در خود فرصت ها نیست ،اما شرطش این است که نترسید ونترسیم ونترسانیم.

وی افزود :در شرایط تحریمها وعلی رغم تمامی مشکلات موجود با مصوبه سران سه قوه که مقام معظم رهبری نیز پشت آن ایستاده اند،دولت واردات 1400 قلم را ممنوع اعلام کرد که این یک فرصت بی نظیر برای حوزه تولید کشور است.

قوانلو با اشاره به توافق ایران با کشورهای 1+5 وشرایط دستیابی به این توافق گفت :برجام برای ما یک موفقیت بود ودر موفقیت آن همین بس که امروز با خروج تنها یک کشور از آن دنیا دچار تلا طم شده وتقریبا تمام دنیا مخالف این تصمیمات ترامپ هستند.

وی با بیان این که ما باید بدانیم که چگونه از بحران ها عبور کنیم ،گفت:وقتی که ما امروز رتبه 18 اقتصاد دنیا را در دست داریم واز لحاظ جغرافیایی نیز موقعیتی بی نظیر داریم ،یقینا امریکا نمی تواند به این راحتی مارا تحریم ومنزوی کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 470
  • کد خبر : 47278