عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 24 هزار و 672متر شبکه فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز خبر داد:

شستشوی 24 هزار و 672متر شبکه فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز از شستشوی 24 هزار و 672متر شبکه فاضلاب در شش ماهه اول سال جاری با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب خبر داد. 
زین العابدین محمدی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت آب و فاضلاب گفت: جمع آوری و تصفیه 612 هزار مترمکعب فاضلاب خام در تصفیه خانه فاضلاب این شهر در 6 ماهه نخست امسال انجام شده است
وی افزود : 24 هزار و 672متر شستشوی شبکه فاضلاب، 45 فقره رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب ،72 فقره همسطح سازی و مرئی سازی دریچه منهول فاضلاب در شبکه جمع آوری، مه پاشی 898 مورد شبکه فاضلاب به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب از اقدامات این امور در بخش فاضلاب نیز بوده است .
محمدی گفت :در این مدت بیش از 9 کیلومتر از شبکه توزیع آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی شستشو شده است.
وی تصریح کرد : یک هزار و 890 مورد کلر سنجی، نصب 2 دستگاه فشار سنج آنلاین در شهرهای بندرگز و نوکنده، خرید و نصب سیستم گندزدایی جدید (کلرزنی) به منظور ضد عفونی نمودن آب خام مخازن ذخیره از اقدامات این امور بوده است .
به گفته وی، ، تعویض 473 کنتور خراب و فرسوده ، رفع 222 فقره حوادث اتفاقات، تعویض 67 فقره انشعاب فرسوده، 460 متر اصلاح و توسعه شبکه ،87 مورد واگذاری انشعاب، از دیگر فعالیت های انجام شده در مدت مذکور می باشد.
محمدی تصریح کرد: خرید و نصب 1دستگاه الکترو پمپ شناور جدید جهت استحصال آب چاه و خرید و نصب 6 دستگاه دوربین مدار بسته در محوطه مخزن از اقدامات دیگر این منطقه می باشد . 
وی افزود : گفتنی است، تعداد 10هزار و 341 فقره انشعاب در شهر بندرگز و نوکنده تحت پوشش شبکه توزیع آب شرب امور آب و فاضلاب بندرگز می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 478
  • کد خبر : 52774