عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جنگلبان استان گلستان به کما رفت


جنگلبان استان گلستان به کما رفت

 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: یکی از نیروهای قرقبان منابع‌طبیعی هنگام اطفاء حریق در جنگل‌های مینودشت دچار مصدومیت شد و هم اکنون در بخش ای. سی. یو در کما به سر می‌برد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ؛ ابوطالب قزلسفلو با اشاره به اینکه 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی استان گلستان در هنگام اطفای حریق در منطقه حسینا شهرستان مینودشت مصدوم شدند گفت: یکی از نیروها از معاونان اداره کل منابع طبیعی بود که به صورت سرپایی درمان شد، اما متاسفانه یکی از نیروهای قرقبان منابع‌طبیعی در اثرریزش سنگ  دچار مصدومیت شد و هم اکنون در بخش آی. سی. یو بیمارستان بستری است.

 

قزلسفلو افزود: رضا بهرامی جنگلبان زندانچایلی در تنگه چهل چای مینودشت هنگام اطفای حریق جنگل های شرق گلستان منطقه حسینا بر اثر برخورد سنگ به سرش به کما رفته و در بیمارستان بستری می باشد.
همچنین وی فزود با توجه اینکه بخش های عمده از این جنگل که دچار آتش سوزی شده در نقاط صعب العبور و سنگی و با شیب های تند است افتادن شاخه های سوخته بر روی سنگها باعث پرت شدن آنها به سمت پایین دست می شود.
وی افزود: آتش‌سوزی در این منطقه با کمک مأموران منابع‌طبیعی شهرستان مینودشت و شهرستان‌های اطراف، نیروهای‌ مردمی و داوطلب، آتش‌نشانی و با کمک دهیاری‌ها و فرمانداری مهار شد.

 

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: این آتش سوزی از کنار جاده آغاز شد و علت آن در حال بررسی است.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره منابع طبیعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .