عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدم اول احیاء انسان دراقتصاد مهارت آموزی است

آیت الله نورمفیدی:

قدم اول احیاء انسان دراقتصاد مهارت آموزی است

قدم اول احیاء انسان دراقتصاد مهارت آموزی است

درآستانه هفته ملی مهارت مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، معاونین و روسای ستادی و مراکزآموزش فنی وحرفه ای استان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان : درابتدای دیدار سیدعلیرضا حسینی طلب ضمن تشکر ازآیت الله نورمفیدی به تشریح عملکرد اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و معرفی هفته ملی مهارت پرداختند .

سپس آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان گفت: رضایتمندی از آموزش های فنی وحرفه ای لازمه جذب جوانان به مراکز آموزش فنی وحرفه ایست و هرراهی که بشود رضایت افراد مراجعه کننده به مراکز فنی وحرفه ای را بیشتر کنیم باید برای شما مهم باشد.

آیت الله نورمفیدی دربخش دیگری ازسخنان خود اظهارداشت : نقش استاد در جذب جوانان به این مراکز بسیار مهم است و باید دقت بیشتری در جذب اساتید شود و باید کاری کرد و وسایلی پیدا شود که این جوانانی که به مراکز آموزش فنی وحرفه ای مراجعه می کنند با بازار کارآشنا شوند تا بتوانند از همین طریق دستشان به جیب خودشان برود و این مهم است و اگر می توانید با ارگانهای دولتی و ادارات کل برای حمایت از این امر مهم ارتباط برقرارکنید تا این رشته و زنجیره به هم متصل شود تا یک کارآموز و شخصی که به شما مراجعه می کند به بازارکار معرفی شود.

ایشان درپایان سخنان خود اضافه کردند: اگرجوان مهارت دیده به بازار کار معرفی و موفق شود آن زمان است که آموزش های فنی وحرفه ای می تواند کار خود را لمس کند واحیا شود و می توان گفت قدم اول احیاء انسان دراقتصاد مهارت آموزی است و تا حد توانتان جوانان را در زندگی احیا کنید. 

قدم اول احیاء انسان دراقتصاد مهارت آموزی است

قدم اول احیاء انسان دراقتصاد مهارت آموزی است



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .