عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به نواحی صنعتی استان گلستان


اعطای تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به نواحی صنعتی استان گلستان

 

اعطای تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به نواحی صنعتی استان گلستان

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از اعظای تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به واحدهای صنعتی مستقر در نواحی صنعتی این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان،حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: بر این اساس متقاضیان ایجاد طرح در نواحی صنعتی و همچنین مدیران واحدهای صنعتی مستقر در نواحی صنعتی استان امكان بهره مندي از تسهيلات اشتغال روستايي دارند.

وی افزود: طرح اشتغال روستایی رویکرد مداخلات توسعه‌ای و ارائه تسهیلات یارانه‌ای را دنبال می‌کند و در این طرح پیش‌بینی شده تسهیلات در سه بخش نواحی صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر، مناطق روستایی و عشایری و مناطق روستایی و عشایری مرزی تخصیص یابد.

خلیل زاده خاطرنشان كرد: این تسهيلات براي واحدهاي صنعتي در نواحی صنعتي استان از اهميت خاصي برخوردار است چرا كه مي تواند زميه اشتغال پايدار و رونق توليد در اين ناحيه را فراهم سازد.
وی ادامه داد: طرح ها و واحدهاي صنعتي كه تمايل به استفاده از اين نوع تسهيلات براساس رسته های مشخص شده دارند،مي توانند با مراجعه به سامانه كارا به آدرس اينترنتي(kara.mcls.gov.ir ) مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان یادآور شد:همچنین با عنایت به اصلاح دستورالعمل اعطای تسهیلات روستایی و عشایری ، تعدادی از شهرک های صنعتی واقع در محدوده شهرهای زیر 10 هزار نفر نیز مشمول دریافت تسهیلات مذکور شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .