عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمرکز زدایی از مرکز استان از برنامه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است


تمرکز زدایی از مرکز استان از برنامه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است

تمرکز زدایی از مرکز استان از برنامه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در روز شنبه 13 مرداد ماه ، گفت: تمرکز زدایی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از مرکز استان از برنامه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان که با حضورفرماندار شهرستان، مدیرکل صداو سیمای مرکز گلستان و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی برگزار شد، افزود: برای محقق شدن این برنامه ها راهکارهای متفاوتی در سطح شهرستان های استان در جهت برجسته سازی فرهنگ در دست اقدام است.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی و هنری گمیش تپه و خانه فرهنگ سیمین شهر از جمله پروژه های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان به شمار می آید.

کشمیری کار فرهنگی را زیربنای تمام امورات دانست و خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ در واقع حرکت در مسیر توسعه و توجه به پیشرفت کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امسال بزرگداشت مقام خبرنگار نه در یک روز بلکه در یک هفته به همت و همکاری خانه مطبوعات استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: برنامه های هفته خبرنگار از روز پنجشنبه آغاز شده است و در روز ۱۷مرداد 97 با برپایی جشن و تجلیل از خبرنگاران استان به پایان خواهد رسید.

وی غبار روبی مزار شهدا ، همایش پیاده روی خانوادگی اهالی رسانه،مسابقات فوتسال چهارجانبه،برنامه سلامت و رسانه و ویزیت رایگان ،دیدار با خانواده های شهدای رسانه و مدافع حرم و بازدید از رسانه های فعال استانی و برپایی جشن روز خبرنگار را از جمله برنامه های شاخص این هفته برشمرد.

کشمیری در خاتمه شناسایی جامع اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ، بیشتر فعال کردن انجمن های فرهنگی و هنری و واگذاری کارهای فرهنگی به موسسات و کانون های فرهنگی را از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال جاری اعلام کرد.

گفتنی است پایان جلسه و در آستانه روز خبرنگار از "رامین گری" و "آق اویلی بزمونه" نمایندگان خبر صدا و سیمای مرکز گلستان در شهرستان تجلیل شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .