معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از استقرار میز خدمت در تمامی مناطق تحت پوشش این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،علی ایومن در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: با هدف تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی این طرح اجرایی شده است.
وی به دیگر اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: تسهیل در انجام امور مراجعه کنندگان و افزایش رضایتمندی آنان و تحقق اهداف سازمانی مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع از دیگر اهداف مهم برقراری میز خدمت در ادارات است.
ایومن عدم سرگردانی مراجعه کنندگان در ادارات آب و فاضلاب، ارائه خدمات به موقع و قابل پیگیری به ارباب رجوع را از مزایای اجرای این طرح دانست.
وی با اشاره به بازدید دوره ای از ادارات گفت: هر دو ماه یکبار بازدید دوره ای از مناطق انجام می شود و در این بازدیدها روند پاسخگویی به مراجعان توسط کارکنان مستقر در باجه های میز خدمت مورد ارزیابی قرار می گیرد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: میز خدمت در طبقه همکف و ابتدای ساختمان اداری استقرار یافته و روزانه پاسخگوی تمامی مراجعه کنندگان حضوری می باشد.