عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت فرصتی برای تجلیل از تفکر سازنده و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است


هفته دولت فرصتی برای تجلیل از تفکر سازنده و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است

هفته دولت فرصتی برای تجلیل از تفکر سازنده و انقلابی شهیدان رجایی و  باهنر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصتی برای تجلیل از تفکر سازنده و انقلابی شهیدان رجایی و با هنر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت خدمتگزار برشمرد و افزود: این دو شهید بزرگوار با نگاه و وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولتی مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش کردند تا در مسیر رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های توسعه محوری را بردارند.

وی ادامه داد: بدون تردید تجلی سیره نظری و عملی شهیدان رجایی و باهنر در عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی پدیدار است که به عنوان فصلی درخشان در صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی ماندگار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم را از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن قلمداد کرد و گفت: همدلی و هم افزایی دولت و ملت می تواند به حفظ و ارتقاء روحیه خدمت گزاری و برداشتن گام های سازنده و رونق فرهنگ و هنر و اقتصاد حتی در شرایط سخت تحریم ها و کارشکنی دشمنان شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .