عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همراهی دولت و مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

همراهی دولت و مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

همراهی دولت و مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۱ شهید کارمند و سه شهید مدافع حرم گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، همراهی دولت و مردم را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این همراهی نشات گرفته از روحیه خدمتی این ۲ شهید والامقام و سایر شهدای اوائل پیروزی انقلاب است.
مهدی دهرویه، مردمی و انقلابی بودن به معنای واقعی کلمه را از مصادیق دولت آیت الله رییسی دانست و افزود: باید مراقبت شود این ۲ ویژگی با تبلیغات سوء دشمنان که به دنبال ایجاد فاصله بین مردم، دولت و حاکمیت هستند، به انحراف کشیده نشود.
وی با تاکید بر ضرروت جهاد تبیین و بیان عملکردها و دستاوردهای نظام و دولت به مردم به صورت مقایسه‌ای، اضافه کرد: طی یکسال گذشته اقدمات تحولی خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده و اگرچه هنوز کاستی‌هایی وجود دارد اما اراده و اهتمام دولت سیزدهم و مجموعه مدیران گلستان، رفع مشکلات و ارتقای سرانه درآمد مردم استان به میانگین کشوری تا افق ۱۴۰۴ است.
دهرویه، مبارزه با فساد و رانت و ویژه‌خواری و نیز توسعه عدالت محوری را دیگر تلاش‌های دولت آیت الله رییسی دانست و گفت: مدیون خون شهیدان هستیم و با خانواده معظم شاهد و ایثارگران عهد می‌بندیم که با رانت و فساد مقابله کرده و در راستای توسعه عدالت گام برداریم.
در پایان این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس برگزار و با مداحی همراه بود، از خانواده شهدای کارمند این شهرستان مرزی با اهدالی لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 229
  • کد خبر : 95202