عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتقال هر اندیشه ای با بهره گیری ازظرفیت هنر تاتر قطعا تاثیرگذارتر است


انتقال هر اندیشه ای با بهره گیری ازظرفیت هنر تاتر قطعا تاثیرگذارتر است

انتقال هر اندیشه ای با بهره گیری ازظرفیت هنر تاتر قطعا تاثیرگذارتر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تاتر استان گلستان که در عصر روز پنج شنبه ١٥ شهریور ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، گفت: انتقال هر اندیشه ای با بهره گیری ازظرفیت هنر تاتر قطعا تاثیرگذارتر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن عرض سلام و ارادت به هنرمندان و مدعوین و همه کسانی که دلشان برای هنر نمایش می تپد، ادامه داد: تاتر هنری زنده است و بخاطر همین بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب دارد؛ چرا که بی واسطه بوده و بخاطر بی واسطه بودنش اینتاثیر مستقیم بر روی مخاطبرا ایجاد می کند.

وی ادامه داد: تاتر هنر اول ما گلستانی ها است و گلستان را در ایران به نمایش می شناسند و گرگان را به تالارفخرالدین و هنرمندان و بازیگران نام آشنای می شناسند.

این مدیر استانی ادامه داد: جا دارد در پایان کار بیست و نهمین جشنواره تاتر استان گلستان که دفتر دیگری از هنر نمایش به برگ آخرمی رسد از عالیجناب عطا الله صفر پور یاد کنم . بنده وی را از کودکی به یاد دارم و در این چند روزی که فوت و فقدانش می گذرد احساس میکنم یکی از نزدیک ترین اعضای خانواده م را از دست دادم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه، گفت: دفترتاتر بیست و نهمین جشنواره تاتر استان گلستان را به این امید می بندیم که شاهد درخشش دوباره هنر نمایش و هنرمندان نماش گلستان در کشوربوده و امیدوارم برپاییجشنواره هایی از این دست بر همدلی و هم افزایی ما بیافزاید.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .