عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می شود

سرپرست معاونت گردشگری :

هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می شود

هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: هفته گردشگری در استان گلستان پررونق تر از گذشته برگزار می شود
به گزارش معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، احمد تجری با اعلام این مطلب افزود: هفته گردشگری در استان گلستان با شعار "گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک" همزمان با سراسر کشور از تاریخ 5مهرماه آغاز می شود.
  وی در ادامه با بیان اینکه هفته گردشگری در سال  97 با شعار "گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک" برگزار می شود توجه به حضوراقشار مختلف جامعه در راستای توسعه گردشگری و تلاش وکوشش همگانی برای رونق توسعه گردشگری را در اولویت برنامه ها بیان کرد.
  وی افزود: در مرکز استان و شهرستانها بالغ بر 97 برنامه تدوین شده برگزار خواهد شد که از مهمترین آنها می توان به افتتاح اقامتگاه های بوم گردی ، زنگ گردشگری در مدارس استان ، برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران تاسیسات گردشگری و مسابقات نقاشی کودکان در کاخ موزه گرگان و برج قابوس است.
  سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل اضافه کرد : غبار روبی گلزار شهدا در شهرستانها و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و پاکسازی  تفرجگاهها با کمک و حضور سمن ها و همچنین توانمند سازی جوامع محلی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه های هفته گردشگری در استان گلستان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .