عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با امام جمعه و فرماندار بندرگز


دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با امام جمعه و فرماندار بندرگز

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با امام جمعه و فرماندار بندرگز

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز از دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با فرماندار و امام جمعه آن شهرستان در روز یکشنبه اول مهرماه 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،لیلا هزار جریبی گفت: امام جمعه بندرگز گز در این دیدار مطالبی را پیرامون رزومه و توان مندی های فراوان هنرمندان بندرگزی را ابراز داشتند و خواهان توجه و حمایت بیشتر از آن ها شدند.

هزار جریبی ادامه داد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه و مداقه امام جمعه شهرستان به هنر و امور فرهنگی و هنری توجه به ظرفیت و پتانسیل هنرمندان در شهرستان ها را از دغدغه های خود اعلام کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز، اظهار داشت: در ادامه دیداری بین فرماندار شهرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صورت گرفت و در آن دو طرف مطالبی را پیرامون هم افزایی، بهبود وضعیت پروژه های نیمه تمام به خصوص تنها سالن آمفی تئاتر شهرستان ابراز داشتند و به گفتگو پرداختند.

لیلا هزار جریبی در خاتمه به بازدید از پروژه نیمه تمام شهرستان بندرگز توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه اشاره کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .