عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با خانواده جانباز گنبدی


دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با خانواده جانباز گنبدی

دیدار دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با خانواده جانباز گنبدی

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به همراه مدیرکل و جمعی از کارکنان ستادی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار جانباز معزز گنبدی  در عصر روز پنج شنبه 5 مهر ماه 97 رفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سید محمدرضاموالی زاده به همراه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار جانباز معزز 70 در صد "نور بردی علاقی" پدر مهرناز علاقی  از کارکنان  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس رفت و با وی به گفتگو نشست.
در این دیدار صمیمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای جانباز معزز، به نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ انقلاب و کشور امری ضروری است و نهادینه شدن آن در فرهنگ عمومی امری مهم به شمار می آید.
وی بررسی در مورد چگونگی نهادینه کردن و ایجاد گفتمان و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و روش های رشد این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده را یکی از دغدغه های شورای فرهنگ عمومی قلمداد کرد.
در ادامه این دیدار عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از خانواده جانباز علاقی و نیز مهرناز علاقی که در سمت کارشناس فرهنگی در شهرستان  گنبد کاووس مشغول به خدمت به اصحاب فرهنگ هست، ابراز داشت: احیا، حفظ، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص برای نسل جوان و  تجلیل و تقدیر از ایثارگران و استفاده از توان و ظرفیت آن ها در توسعه فرهنگی و هنری از جمله اهداف و دغدغه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است.
شایان ذکر است در پایان دیدار به رسم یادبود و تکریم هدیه ای تقدیم جانباز معزز و فرزندش شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .