عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه طرح داناب در گلستان برگزار می شود

با حضور دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران:

اختتامیه طرح داناب در گلستان برگزار می شود

اختتامیه طرح داناب در گلستان برگزار می شود

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان از برگزاری مراسم اختتامیه طرح داناب در استان گلستان با حضور دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و استاندار گلستان در اول بهمن ماه امسال خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، موسی فرمانی با اعلام این خبر افزود: طرح دانش آموزی نجات آب "داناب" به منظور افزایش آگاهی دانش آموزان مقطع راهنمایی نسبت به مسائل حوزه آب و بحران کم آبی در سال تحصیلی 1393-1392 برای چهارمین سال پیایی اجرا گردید.

 وی در ادامه به تشریح و نتایح اجرای این طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: بعد از انعقاد تفاهم نامه فعالیت اجرایی طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) بین آموزش و پرورش استان بر مبنای 6 نظام، آموزشی، مشارکتی، ارتباطی، رسانه ای، ارزیابی و ارزشیابی و نظام انگیزشی و تشویقی با مشارکت 48 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 1393-1392 ارائه شد.

 موسی فرمانی ادامه داد: در طی چهار سال گذشته حساسیت و آگاهی دانش آموزان نسبت به مسایل و چالش های آب روند صعودی داشته است. امید آن داریم تا با مشارکت همگان این روند استمرار یابد.

 وی با اشاره به اهمیت استمرار اجرای برنامه های طرح داناب در استان گفت: این طرح ناظر بر تربیت نسلی است تا رفتار هوشمندانه ای را با این نعمت الهی داشته باشند و درحاشیه برنامه اختتامیه تبادل تفاهم نامه جهت اجرای داناب پنج در سال تحصیلی 1394-1393 انجام می شود.

 رئیس اداره روابط عمومی این شرکت خاطرنشان کرد: در نشست هایی که با کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در بسته اجرایی طرح داناب پنج قالب محتوایی کیفی تری را ارائه نمائیم و این طرح امسال با نگاه متفاوت و نو نسبت به سال های گذشته اجرایی گردد.

 وی در پایان، سخنرانی دکتر سعید آبادی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و دکتر صادقلو استاندار گلستان، تبادل تفاهنمامه اجرای داناب پنج بین شرکت آب منطقه ای گلستان و اداره کل آموزش و پروش استان گلستان، تقدیر از دانش آموزان برتر و معلمان رابط و عوامل اجرایی را از جمله برنامه های اختتامیه در روز اول بهمن ماه اعلام کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .