عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه دوم گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


کسب رتبه دوم گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

کسب رتبه دوم گلستان در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در بعد شاخص های عمومی و تخصصی در بین استان ها، رتبه دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، در رتبه بندی ادارات کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان ها، گلستان با دریافت بیشترین امتیازات در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی، رتبه دوم را در کشور کسب کرد.

در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن 17 شهریور این وزارتخانه برگزار شد، از استان گلستان برای کسب رتبه دوم در بع شاخص های عمومی و اختصاصی تجلیل شد.

در این مراسم دکتر محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیران کل استان های برتر با اهدای لوحی تجلیل کرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه از جمله لوازم دستیابی به نظام اداری مطلوب ایجاد یک فضای بانشاط و برخورداری از بدنه کارشناسی است، خاطرنشان کرد: هر جامعه مجمع الجزایری از دستگاه‌ها و ادارات است و میزان موفقیتشان به اندازه ای است که زمینه رشد و بالندگی نیروها را فراهم کنیم.
محسنی بندپی ادامه داد: در وزارتخانه بسیار بزرگی مشغول خدمتیم که بزرگترین وزراتخانه اجتماعی در کشور محسوب می‌شود و ماموریت‌های مهمی دارد که راهبری تعاون از این جمله است. راهبری در امر مهارت آموزی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم از دیگر ماموریت‌های ماست.
وی افزود: باید مهارت‌های عملی و تخصصی را در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزایش دهیم. راهبری در حل آسیب های اجتماعی ماموریت دیگر است و وظیفه داریم فرصت‌های برابر اجتماعی برای اقشار مختلف ایجاد کنیم.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به راهبری امور معیشتی طبقات خاص اشاره و تصریح کرد: تحت پوشش بردن پشت نوبتی ها از جمله اقدامات خوب دولت در سال‌های اخیر است. راهبری و حفظ حقوق کارگران را نیز باید انجام دهیم. اقدامات صورت گرفته نشان دهنده آن است که به سمت ادغام واقعی سه بخش رفاه، تعاون و کار حرکت می کنیم و این پیوند را می‌توان در راستای عدالت اجتماعی مدنظر قرار داد.
وی با اشاره به ضرورت چابک سازی در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم در عمل به وظایف خودمان خدمات شایسته ای انجام دهیم که استقرار میزخدمت از جمله آنهاست.
محسنی بندپی افزود: عملکرد سازمان های زیرمجموعه در جشنواره شهید رجایی قابل توجه بوده است و به معنای آن است که نسبت به سال 95 جهش خوبی داشتیم و در شاخص های اختصاصی به دلیل دانش گرا بودن و بدنه تخصصی حائز رتبه خوبی شده‌ایم، اما برای ارتقای شاخص‌های عمومی باید بهینه سازی و چابک سازی را انجام دهیم. این خط مشی ما برای امسال باید باشد که بهینه سازی و تحول اساسی را در شاخص های عمومی شاهد باشیم.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 663
  • کد خبر : 52241