عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزش رانندگی به روش تدافعی در شرکت گاز استان گلستان


برگزاری دوره آموزش رانندگی به روش تدافعی در شرکت گاز استان گلستان

دوره آموزش رانندگی به روش تدافعی با حضوردکتر حجازی استاد دوره و بیش از 100 نفر ازرانندگان شرکت بمدت یک روز درمحل سالن اجتماعات گاز گلستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان هدف از اجرای این دوره آموزشی را آشنایی رانندگان با مقررات مربوطه بوده و رانندگان شرکت در بخش های تاکسی رانی با کلیات اهمیت رانندگی به روش تدافعی به منظور ایمن سازی ناوگان حمل و نقل شرکت آشنا شدند.

در این دوره آموزشی درخصوص کلیات واهمیت رانندگی به روش تدافعی ، مقررات عمومی و آشنایی با مجموعه مقرارت راهنمایی و رانندگی ، انواع تصادفات و بررسی علل آنها ، نکات ایمنی در رانندگی ، بازدید و بازرسی به موقع خودرو ، محورهای رانندگی و ویژگی های راننده ، علائم و هشدارهای راهنمایی ، تکنیک هاي رانندگي و كاهش میزان تصادفات، کاهش مصرف سوخت، كاهش استهلاک وسیله نقلیه، تقليل خسارات حوادث و مهمتر از آنها افزایش ضريب ایمنی راننده و سرنشینان و موارد مرتبط دیگر بصورت مطلوبی ارائه گردید .

شایان ذکر است درپایان این دوره از فراگیران آزمونی گرفته شد و به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، گواهینامه آموزشی معتبر اعطا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 


 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .