عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبادل اطلاعات راهها و حوزه سلامت گلستان شتاب می گیرد

در بازدید مدیریت اورژانس گلستان از مرکز مدیریت راههای استان مطرح شد:

تبادل اطلاعات راهها و حوزه سلامت گلستان شتاب می گیرد

تبادل اطلاعات راهها و حوزه سلامت گلستان شتاب می گیرد

به جهت افزایش سطح همکاری های بین دستگاهی و تبادل اطلاعات راهها و حوزه سلامت گلستان، صبح امروز مدیر مرکز اورژانس و هیات همراه به اتفاق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از مرکز مدیریت راههای استان بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان، در این بازدید"مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، افزایش سطح آگاهی و اطلاع از چگونگی مدیریت راهها را موجب بهره مندی تخصصی دستگاههای دخیل در حوادث طبیعی و مواقع بحرانی دانست و بر مکلف شدن دستگاههای مرتبط برای واردکردن اطلاعات مربوطه در سامانه جامع مدیریت حوادث و سوانح حمل و نقل کشور تاکید کرد.

مدیرمرکز اورژانس گلستان هم با مفید خواندن اطلاعات مرکز مدیریت راهها جهت تسریع خدمات دهی در هنگام بحران های طبیعی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای گفت که استفاده از اطلاعات و تجربیات همکاران مرکز مدیریت راهها به هدایت خودروهای اورژانس در مواقع بحران بسیار کمک می کند.

این بازدید با این نتیجه گیری به پایان رسید که مانور هماهنگی ستادی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ها و تبادل اطلاعات بین دستگاهی در هنگام بحران برگزار شود.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .