عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چشم‌اندازی مطلبوب در ساخت برنامه‌های محتوایی حوزه‌ی کودک و نوجوان ترسیم می‌شود

در نشست مدیران‌کل کانون پرورش فکری و صدا و سیمای مرکز گلستان:

چشم‌اندازی مطلبوب در ساخت برنامه‌های محتوایی حوزه‌ی کودک و نوجوان ترسیم می‌شود

چشم‌اندازی مطلبوب در ساخت برنامه‌های محتوایی حوزه‌ی کودک و نوجوان ترسیم می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای گلستان، همکاری این دونهاد را برای تولید برنامه‌های محتوایی حوزه‌ی کودک و نوجوان در قالب انتقال مهارت‌‌های زندگی با زبان جذاب هنر اثربخش دانست.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این نشست که کارشناسان حراست، آموزش و پژوهش و روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کانون گلستان او را هم‌راهی می‌کردند ضمن تبریک انتصاب شایسته محمد منتظرحجت به عنوان مدیرکل صدا و سیمای گلستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری این آمادگی را دارد که در تولید برنامه‌های محتوایی فرهنگی و اجتماعی حوزه‌‌ی کودک و نوجوان که از دغدغه‌های این مجموعه و مسئولان ارشد استانی و کشور است در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی همکاری لازم را با واحد سیمای مرکز گلستان داشته باشد.

رجب‌نسب با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها و نیز قابلیت‌های موثر مجموعه‌ی کانون پرورش فکری در حوزه‌ی حساس و با اهمیت نسل امروز جامعه بیان کرد: با هم‌گرایی و هم‌افزایی میان این دو دستگاه می‌توان ضمن جذب مخاطبان حداکثری کودک و نوجوان، سخت‌ترین مفاهیم فرهنگی و اجتماعی روز جامعه را با بهره‌گیری از مربیان متخصص و اعضای هنرمند کانون با زبان جذاب هنر در قاب تلویزیون به نمایش گذاشت.

در این دیدار محمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای گلستان از کانون پرورش فکری به عنوان تنها نهاد تخصصی مطلوب‌سازی اوقات فراغت کودک و نوجوان نام برده و خاطرنشان کرد: بنده بواسطه‌ی این‌که سال‌ها پیش بهترین دوران نوجوانی‌ام را در مرکز شماره یک کانون اصفهان سپری کرده‌ام، با فعالیت‌های اثربخش کانون پرورش فکری آشنایی داشته و نهایت همکاری و بهره‌مندی لازم از ظرفیت‌های غنی این مجموعه را خواهم داشت.

وی بهره‌گیری از آموزش‌های غیرمستقیم را در تهیه محتوای برنامه‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان اثربخش دانسته و از همکاری دوجانبه استقبال کرد.

در این نشست مقرر شد کارشناسان دو حوزه در جلسه‌ای تخصصی در قالب مسائل مربوط به تولید محتوا و چگونگی همکاری به گفت‌وگو بپردازند.

این دیدار با اهدای تابلویی هنری از دست‌ساخته‌های اعضای کانون به مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان پایان یافت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .