عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات حضوری جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2


ملاقات حضوری جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

ملاقات حضوری جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 بصورت چهره به چهره و حضوری دیدار داشتند و از نزدیک به بیان مسائل مشکلات خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، محمدرضا قربانی در ادامه دیدارهای منظم وچهره به چهره مردمی ( ملاقات عمومی ) و نظر به اهمیت و ضرورت خدمتگزاری به مردم و در راستاي رفع و کمک به مسائل و مشکلات مردم شریف استان با جمعی از آنان به صورت مسقیم ديدار ودر مورد مسائل ، مواردو مشکلات آنان به گفتگو پرداخت و نسبت به دغدغه ها و تقاضاهای حاضرین راهکارها و دستورات مناسب قانونی لازم را به منظور پیگیری امور مراجعین در بخشهای مختلف حوزه این اداره کل راصادر نمود.

محمد رضا قربانی در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری و رحلت حضرت محمد ( ص ) وشهادت امام حسن مجتبی (ع ) و امام رضا (ع) خدمت رسانی به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مدیران برشکرد.

وی افزود : دیدار چهره به چهره و ملاقات های حضور و خدمت به مردم یک وظیفه ملی و شرعی است و این در حالیست که این امر (خدمت به مردم ) يكي از مهم‏ترين آموزه‏هاي قرآن و اهل بيت عليهم ‏السلام است و حد و مرزی نیز ندارد.

وی اظهار داشت: هدف از ملاقات عمومی ، شنیدن دغدغه هاو مشکلات مردم است که بررسی و ارائه راهکارهای مناسب قانونی نیز برای رسیدگی و اقدامات لازم در راستای فعالیتهای حوزه اداره کل راه آن شمال شرق 2 انجام می گردد.

 

ملاقات حضوری جمعی از مردم استان با مدیر کل راه آهن شمال شرق 2

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 550
  • کد خبر : 53201