عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات دومین دوره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان برگزار شد


انتخابات دومین دوره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان برگزار شد

انتخابات دومین دوره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان برگزار شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی انتخابات دومین دوره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان در عصر چهارشنبه 30 آذر ماه خبر داد و گفت: در این انتخابات 9 کاندیدا برای هیات مدیره و 2 کاندیدا برای بازرس حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این انتخابات؛ سرمایه اعتماد به یکدیگر در بین هنرمندان تجسمی و نگاه فاخر و اندیشه محور بودن را از ویژگی های این انجمن در استان برشمرد و ابراز کرد: در این انتخابات بر مبنای اساس نامه انجمن «حمید رضا فرخی» ، «صالح زنگانه» ، «محمدرضا عباسپور» و «بهروز طیبی فر» به عنوان چهار نفر منتخب هیات مدیره و « محمد صادقی» و « سمیه زاهد» به عنوان علی البدل انتخاب شدند.
وی ادامه داد: همچنین «پریا خاندوزی» به عنوان بازرس و «آذر طهماسیان» علی البدل بازرس انتخاب شد.
یازرلو با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در همدلی و همراهی هیات مدیره جدید و تشکر از هیات مدیره دوره پیشین، اظهار کرد: در سیاست گذاری ها به دنبال رسیدن به تولید آثار با کیفیت از سوی هنرمندان و عرضه این آثار فاخر در سطح ملی و بین المللی هستیم.
شایان ذکر است پیش از آغاز رای گیری هر یک از کاندیداها دقایقی درباره اهداف و برنامه های خود سخنانی را ایراد داشتند و بندهایی از اساس نامه انجمن با رای گیری از حاضران به عنوان مجمع عمومی اصلاح شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .