عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی استان


نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی استان

نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی استان

در نشستی صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه معاون هنری آن اداره کل با اعضای هیات امنای انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان در عصر سه شنبه 14 اسفند ماه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری در این دیدار که با هدف آشنایی، هم اندیشی، ترسیم افق ها و شناخت ظرفیت ها با هیات امنای جدید انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد، گفت: امیدوارم با همدلی و هم افزایی فعالیت های نوین و توسعه محوری را در حوزه هنرهای تجسمی استان گلستان برداریم.
وی زبان هنر را گویا ، عمیق و بسیار موثر دانست که می تواند انسان را متحول کند، ادامه داد: حضور پیشکسوتان، جوانان، تخصص و تحصیل در این انجمن ارزشمند است که امید است بتوانیم تحول ماندگاری را شاهد باشیم.
مدیر کل فرهنگ  وارشاد اسلامی گلستان در خاتمه ضمن اشاره به برپایی بازارچه هنری و راه اندازی گذر فرهنگ و هنر در استان گلستان، گفت: انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان می تواند با توجه به گستردگی فعالیت ها کمک شایانی به اقتصاد هنر و ترویج  و معرفی هنر و هنرمندان این عرصه کند.
یادآوری می شود پیگیری تکمیل ساختمان نگارخانه درتالارفخرالدین اسعد گرگانی، توجه به اقتصاد هنر و کسب و کار هنرمندان، توازن در تخصیص اعتبارات، توجه بیشتر به ظرفیت تخصصی انجمن، بیمه هنرمندان، انگیزه بخشی و تکریم هنرمندان و تلاش برای ایجاد همدلی از عمده مطالب مطروحه از جانب اعضای هیات امنا و حاضران در نشست بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .