عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :

رتبه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان از رتبه دوم استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدها و طرح های تولیدی در سالجاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در یکصد و بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون درخواست 297 واحد و طرح تولیدی جهت دریافت 1219 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بانکهای عامل ارجاع شده ، که تا کنون 106 واحد و طرح موفق به اخذ 361 میلیارد تومان تسهیلات از این محل شده اند .

وی افزود : در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری ، استان گلستان پس از استان البرز در جایگاه دوم کشور قرار دارد که نشان از توجه ویژه مسئولین استان به رونق تولید دارد .

به گفته قوانلو ، همچنین از محل طرح نوسازی و بازسازی ، بانکهای گلستان تا کنون به 27 واحد تولیدی استان حدود 64 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت نموده اند .

وی در خصوص واحدهای صنعتی احیاء شده استان نیز گفت : با تلاش های صورت گرفته و تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی استان از محل طرح رونق تولید ، طی سال گذشته و سالجاری در مجموع 42 واحد صنعتی از رکود خارج و تولید خود را مجددا آغاز نمودند و سبب اشتغال به کار 693 نفر در استان شدند .

وی افزود : طی سال گذشته 19 واحد صنعتی غیرفعال استان مجددا به چرخه تولید بازگشتند که در نتیجه آن 301 نفر مشغول به کار شدند .

قوانلو اضافه کرد : همچنین در سالجاری نیز 23 واحد صنعتی راکد و تعطیل استان ، پس از دریافت تسهیلات رونق تولید فعالیت خود را از سر گرفتند و موجبات اشتغال 392 نفر را فراهم نمودند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، گفت : طرح رونق تولید یکی از موفق ترین طرح های دولت است که از زمان آغاز آن موجبات رونق تولید و اشتغال در واحدهای تولیدی کشور و به تبع آن استان را فراهم نموده و لذا ضمن تقدیر از تمامی مسئولین استان بویژه مدیران بانکها ، از بانکها تقاضا داریم که با توجه به تعداد بالای متقاضیان معرفی شده به آنها جهت اخذ تسهیلات رونق تولید ، به روند پرداخت تسهیلات سرعت بخشند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 502
  • کد خبر : 54631