عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید بر افزایش سطح تعاملات در نشست مشترک مدیرعامل گاز گلستان و رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان


تاکید بر افزایش سطح تعاملات در نشست مشترک مدیرعامل گاز گلستان و رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان

مديرعامل شرکت گاز استان گلستان همراه با تعدادی ازاعضای هیئت رئیسه شرکت با حضور درسازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با حسینقلی قوانلو رئیس این سازمان دیداروگفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ، در این نشست طرفین در خصوص افزایش سطح تعاملات و همکاری دو دستگاه در ارتباط با برنامه های مشترک، مساعدت در وصول مطالبات معوق واحدهای صنعتی و تجاری تبادل نظر کردند

در این جلسه مدیرعامل گاز گلستان با تشکر از مساعدت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان، وصول مطالبات معوق را یکی ازعوامل موثر درپیشرفت گازرسانی وارتقاء سطح خدمات قابل ارائه بر شمرد که می تواند سهم مهمی را در راستای روند توسعه اقتصادیاستان بهمراه داشته باشد.

رحیمی با تشکر از توجه و عنایت برخی صاحبان واحدهای صنعتی و تجاری استان که به موقع هزینه های گاز مصرفی را پرداخت می نمایند افزود:تعداد محدودی از مصرف كنندگان گازطبيعي مبالغی را به این شرکت بدهكار مي باشند كه اين امرمشكلاتي را براي اين شركت بهمراه داشته است،لذا نیاز داریم با اتخاذ تدابیر مناسب هرچه سریعتر این مطالبات را وصول کرده ودر راستای سیاستهای کلان شرکت بویژه دربخش توسعه گازرسانی صرف نمائیم .

در این نشست همچنین قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ضمن خوشامد گویی آمادگی آن سازمان را در زمینه بالا بردن سطح تعاملات و همچنین همکاری در زمینه وصول مطالبات معوق شرکت گاز اعلام داشتند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .