عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پژوهش زیربنای آموزش است

رجب‌نسب در ویژه‌برنامه‌ی استانی هفته پژوهش به میزبانی گنبدکاووس:

پژوهش زیربنای آموزش است

پژوهش زیربنای آموزش است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در ویژه‌برنامه‌ی استانی هفته پژوهش به میزبانی گنبدکاووس از پژوهش به عنوان زیربنای آموزشی نام‌برده که منجر به توسعه، پیشرفت، درآمدزایی و تولید دانش در جامعه می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در ویژه برنامه‌ی استانی هفته پژوهش که به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون گنبدکاووس و با حضور جمعی از مسئولان، انجمن‌ها، خانواده‌ها، مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی برگزار شد، اظهارداشت: شعار امسال هفته پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان "مسیر زندگی، پژوهش، مقصد یافتن است" که در این هفته 60 برنامه با رویکرد 5 گانه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: شورای آموزش و پژوهش با هدف پررنگ کردن فعالیت‌های پژوهشی تشکیل شده چرا که معتقدیم توسعه انسانی بایستی براساس پژوهش و نیازسنجی صورت گیرد تا آموزش‌های ما اثرگذار باشد.

وی هفته پژوهش را فرصت نمایش ظرفیت‌های پژوهشی کانون پرورش فکری و توانمندی‌های اعضا و مربیان این مجموعه دانست و یادآور شد: پژوهش زیربنای آموزش بوده و منجر به توسعه، پیشرفت، درآمدزایی و تولید دانش در جامعه می‌شود.

هم‌چنین فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران مراکز فرهنگی‌هنری کانون گنبدکاووس، برلزوم تلاش برای نهادینه‌ساختن فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه تاکید کرد.
عبدالقدیر کریمی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در کنار خانواده‌ها از نهادهای مهم و تاثیرگذار در ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوان هستند.
کریمی حمایت مادی و معنوی از شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از خرید کالای داخلی و تشویق خانواده ها به ترغیب فرزندان به مقوله پژوهش را از برنامه‌های جدی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در اهمیت دادن به مقوله پژوهش برشمرد.

در ادامه محمد احمدی جهانگرد گلستانی که از 20 سالگی تجربه‌های سیاحتی و زیارتی بسیاری از سفرهای خود را به مناطق مختلف ایران و سایر کشورهای جهان در کارنامه‌‌اش به جا گذاشته بود پیرامون وجه اشتراک فرهنگ‌ها و آیین‌های بومی و محلی مناطق ایران و سایر کشورها برای علاقه‌مندان صحبت کرد.

در این برنامه تعداد 32 گروه کودک و نوجوان در مسابقه‌ی طراحی نشریه دیواری با موضوعات علمی به رقابت پرداخته که از بین‌ها آن‌ها 6 گروه به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است در هفته پژوهش(۲۵ تا ۳۰ آذر) بیش از ۶۰ برنامه متنوع علمی، آموزشی و فرهنگی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان در حال اجرا است.

 

 

پژوهش زیربنای آموزش است

 

پژوهش زیربنای آموزش است

 

پژوهش زیربنای آموزش است

 

پژوهش زیربنای آموزش است

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .