عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز صدور و تمدید پروانه کار موقت اتباع خارجی در گلستان


آغاز صدور و تمدید پروانه کار موقت اتباع خارجی در گلستان

آغاز صدور و تمدید پروانه کار موقت اتباع خارجی در گلستان

مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از آغاز صدور و تمدید پروانه کار موقت اتباع خارجی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، موسی بی باک اظهار کرد: دارندگان کارت اقامت آمایش 13 و همچنین گذرنامه برای تشکیل پرونده صدور و تمدید کارت کارموقت اتباع مکلفند از اول دی ماه به دفاتر کاریابی تخصصی اتباع خارجی در شهرستانهای گرگان و گنبد مراجعه و نسبت به دریافت و تمدید کارت کار موقت خود اقدام کنند.

وی افزود: یکی از اهداف طرح ساماندهی اشتغال اتباع خارجی دارای مجوز قانونی ، پیشگیری و برخورد جدی با اشتغال غیرقانونی اتباع خارجی است.

بی باک با اشاره به مجازات های قانونی در بکار گماری غیرمجاز اتباع خارجی گفت: به استناد ماده 181 قانون کار، کارفرمایانی که اتباع بیگانه را که فاقد پروانه کارند و یا مدت اعتبار پروانه کارشان منقضی شده است، به کار گماری کنند ویا در کاری غیر ازآنچه در پروانه کار آنها قید شده است بپذیرند و یا در صورت قطع رابطه استخدامی اتباع بیگانه، کارفرما به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام نکند، باتوجه به شرایط و امکانات خاطی و مراتب جرم به مجازات حبس محکوم خواهد شد.

مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: اتباع خارجی برای دریافت و تمدید کارت کار موقت خود حتما به دفاتر کاریابی تخصصی اتباع خارجی در شهرستانهای گرگان (کاریابی نیکان: پاساژ آریا – ط 4 تلفن:32353898) و گنبد (کاریابی ایش یار: فلکه مرکزی – ابتدا دارائی غربی –ساختمان مهرگان – ط2 تلفن : 33223001) مراجعه کنند و از مراجعه به سایر دفاتر کاریابی خودداری نمایند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 648
  • کد خبر : 55164