عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احمدپور خبر داد: فعالیت 57 کمیته حفاظت فنی در واحدهای کارگری گرگان


احمدپور خبر داد: فعالیت 57 کمیته حفاظت فنی در واحدهای کارگری گرگان

احمدپور خبر داد: فعالیت 57 کمیته حفاظت فنی در واحدهای کارگری گرگان

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: 57 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در گرگان فعال می باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان؛ یحیی احمدپور در جلسه مشترک با دکتر عشقی نیا رییس مرکز بهداشت گرگان گفت: کارگاه های بالای 25 نفر نیروی کار می توانند برای  تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار اقدام نمایند.

 وی افزود: هدف ما از تشکیل کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار، رصد دوره ای بهداشت کار و ارتقای مسائل ایمنی و بهبود شرایط محیط و نیروی کار می باشد.

احمدپور تاکید کرد: موارد ایمنی در کارگاه ها برای ما بسیار حائز اهمیت و مهم است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و از کوچک ترین موارد نا ایمن نیز چشم پوشی نمی کنیم.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان تصریح کرد: اهداف مشترکی که بین این اداره و مرکز بهداشت در راستای ارتقای سلامت کارگر و بهبود محیط کار وجود دارد منجر به اتفاقات بسیار خوبی در واحد های کارگری خواهد شد.

وی ادامه داد و گفت: از جمله این اتفاقات خوب می توان و به تشکیل خانه های بهداشت کارگری اشاره کرد که در شهرستان گرگان تا به حال 13 مورد افتتاح و دو مورد دیگر نیز در ایام چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران به افتتاح خواهد رسید.

احمد پور گفت: همچنین از ابتدای سال 97 تاکنون تعداد 259 فقره درخواست مستقیم جهت استفاده از مزایای مشاغل سخت و زیان آور ثبت و مورد بررسی قرار گرفته است.

دکتر عشقی نیا رییس مرکز بهداشت گرگان نیز در این جلسه گفت:بحث ایمنی در کارگاه ها برای ما مهم است و تجارب تلخی در گذشته اتفاق افتاده است و سعی داریم تا برنامه ریزی صحیح و همکاری و مساعدت با اداره کار، از بروز حوادث تلخ جلوگیری نماییم.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 567
  • کد خبر : 55480