عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان برضرورت بازدید دوره ای شیلنگ‌های گاز تاکید کرد


مدیرعامل گازگلستان برضرورت بازدید دوره ای شیلنگ‌های گاز تاکید کرد

مدیرعامل گاز گلستان برضرورت بازدید دوره ای شیلنگ‌های گاز تاکید کرد و گفت: استفاده ازشیلنگ‌های مناسب برای اتصال وسائل گازسوز از اهمیت ویژه برخوردار می‌باشد و چنانچه موضوع اشاره شده مورد توجه قرار نگیرد و یا كم اهمیت شمرده شود حوادث ناگواری را بهمراه خواهد داشت.

مهندس  محمد رحیم رحیمی افزود: مشترکین عزیز دقت نمایند برای وصل وسایل گازسوز به شیر گاز ازشیلنگهای مناسب واستاندارد چند لایه که مخصوص گاز می باشند استفاده نمایند
 مهندس  رحیمی در ادامه تصریح کرد:برای وصل كردن وسایل گازسوز به لوله‌كشی گاز هرگز از شیلنگ‌های آب و شیلنگ‌های لاستیكی معمولی و غیراستاندارد استفاده نشود زیرا این گونه شیلنگها در برابر ترکیبات نفتی و گازی به سرعت فاسد می‌شوند وبسیار خطرناک می باشد.
 وی اظهارداشت: حداكثر طول شیلنگ‌ گاز نباید از یك مترو نیم بیشتر باشد ضمن اینکه هرگز در معرض حرارت اجاق گاز و سایر وسائل گازسوز قرار نگیرد.
 مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه گفت:مشترکین محترم عنایت داشته باشند شیلنگ‌های گاز  را هرچند وقت یكبار مورد بازدید قرارداده و مطمئن شوند که سوراخ ، ترك و یا بریده نشده باشند زیرا عدم توجه به این امر حوادث ناگواری را بهمراه دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .