عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری تور رسانه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان


برگزاری تور رسانه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان

 

 تور رسانه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با هدف آشنایی خبرنگاران و اصحاب رسانه با توانمندی های بخش صنعت برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان گفت: توسعه همه جانبه در سایه همیاری رسانه ها محقق می شود و حضور رسانه های مختلف در این تور صنعتی، گامی بلند در راستای تبیین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی خواهد بود.

سیدرضا مسلمی عقیلی اظهار داشت: شهرکهای صنعتی فرصتی برای رونق اقتصادی استان بوده به گونه ای که توجه به این بخش مهم می تواند زمینه های توسعه صنعتی و اشتغال مولد و سالم را به همراه داشته باشد.

وی گفت: در این تور صنعتی یکروزه اصحاب رسانه از نزدیک با فعالیت های اقتصادی و رونق چشمگیر سرمایه گذاری های داخلی در شهرک های صنعتی آشنا شدند.

 وی ابراز امیدواری کرد با همیاری و همراهی رسانه ,شاهد رونق تولید، کسب و کار، اشتغال و حضور سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی باشیم.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۲ درصد صنایع استان کمتر از ۵۰ نفر اشتغال دارند که جزء صنایع کوچک به شمار می‌روند که فعالیت در حوزه سخت‌افزاری و فراهم کردن امکانات زیر‌بنایی در شهرک‌ها و واگذاری زمین به متقاضیان جهت سرمایه‌گذاری، نوشتن طرح و آموزش به کارکنان همزمان با واگذاری خدمات مشاوره‌ای به صاحبان زمین و برگزاری دوره‌های کارآفرینی ۶۰ ساعته از فعالیت‌های اصلی صنایع کوچک در استان به‌شمار می‌آید.

 در این تور رسانه ای فعالان رسانه و خبرنگاران رادیو و تلویزیون، جراید، نشریات استانی و همچنین مطبوعات محلی و نمايندگان و سرپرستان نشريات سراسري از دو واحد تولیدی چاپ و بسته بندی و تولید شیلنگ های آب و مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی آق قلا بازدید کردند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .