عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان از بهره برداری سامانه صدورمجوز کار واحد HSE در این شرکت خبر داد


مدیرعامل گازگلستان از بهره برداری سامانه صدورمجوز کار واحد HSE در این شرکت خبر داد

با تلاش کارکنان امور فناوری اطلاعات وارتباطات شرکت گاز استان گلستان ، سامانه صدور مجوز کار واحد HSEدراین شرکت راه اندازی و به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی،مدیرعامل گازگلستان درهمین رابطه گفت:این سامانه به پیشنهاد واحد HSEو به همت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت به صورت کاملا بومی، طراحی و برنامه نویسی شده است.

مهندس رحیمی افزود:از قابلیتهای این سامانه، درخواست شماره مجوز (Permit) به صورت آنلاین درمحل ،تمدید ساعات مجوز کار، صدور مجوز درخواست برای مسئولین محوطه به صورت پویا و داینامیک، ثبت شماره پیمان ها و نام شرکت های درخواست کننده پیمان و مدیریت آنها ، مدیریت پروانه های کار موجود، امکان مدیریت پروانه های کار گرم قبل از صدور مجوز برای مسئولین مربوطه و اخذ گزارش های متعدد و متنوع را دارا می باشد .

وی در ادامه گفت: این سامانه همچنین قابلیت امکان ارسال و اطلاع رسانی از طریق پیامک بصورت دو سویه را نیز دارد که تا چند روز آینده این بخش نیز تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رحیمی تصریح کرد:پس از راه اندازی سامانه صدور مجوز کار ، تمامی درخواست ها به صورت سیستمی ثبت و مجوز کار نیز به تناسب درخواست ها به صورت سیستمی صادر می گردد که نقش موثری در زمینه کاهش اتلاف وقت همکاران متقاضی خواهد داشت.

مدیرعامل گازگلستان قابلیتهای دیگر این سامانه را ثبت ، ماندگاری و بایگانی کلیه درخواستها به صورت الکترونیکی عنوان نمود که برای اخذ گزارشها به صورت لحظه ای جهت صدور مجوزها ، نوع کار، کاربران درخواست کننده ، تاریخ و ساعت شروع و اتمام کارها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .