عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرویس استعلام اراضی در گلستان به بهره برداری رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان

سرویس استعلام اراضی در گلستان به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ سید حامد قدس علوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در نشست بررسی پیشرفت پروژه های توسعه دولت الکترونیکی استان گفت: از مهمترین ماموریت های سال جاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تسریع در اجرای پروژه های دولت الکترونیک است.
وی اظهار داشت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از مهمترین پروژه های این حوزه است که با فراهم ساختن 3 امکان مهم از جمله «پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای»، «مدیریت درخواست متقاضیان خدمات حوزه زمین» و «مدیریت فرآیندهای بین‌دستگاهی» توانسته این امکان را فراهم سازد تا هر گونه مجوز یا تصرف غیرمجاز در بستر اراضی کل کشور به شکل سیستماتیک قابل رصد و نظارت باشد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان اظهار داشت: از این پس جهت ارائه مطلوب خدمات به مردم و سرمایه گذاران، سیستم استعلام اراضی برای صدور گواهی مستثنیات در استان گلستان  راه اندازی شد تا گامی مهم در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک برداشته شود.
وی اظهار داشت: سامانه پایش اراضی کشور، به صورت مستمر از طریق تصاویر ماهواره‌ ای هر گونه تغییر نظیر دیوارکشی، گودبرداری، پی‌کنی، احداث بنا، قطع درختان باغی و جنگلی و احداث استخر را مورد شناسایی قرار می دهد.

سرویس استعلام اراضی در گلستان به بهره برداری رسید

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .