عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از جنبه های فوق العاده قرآن اعجاز و هنر بیانی آن است


یکی از جنبه های فوق العاده قرآن اعجاز و هنر بیانی آن است

یکی از جنبه های فوق العاده قرآن اعجاز و هنر بیانی آن است

 معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات در استان گلستان، گفت:  یکی از جنبه های فوق العاده در قرآن هنر و اعجاز بیانی آن است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عبدالهادی فقهی زاده  ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی و قدردانی از شرکت کنندگان و عوامل برپایی این رخداد معنوی، اظهار کرد: در زمانه ای که خبری از فیلم و فیلم نامه و نمایش نبود خداوند بر مرکب زبان بشری عالی ترین مفاهیم را به بشریت بخشید و آدمی را به آسمان پرواز داد.
وی افزود: خداوند با بهره گرفتن از اسلوب تشویق و  تنبیه، آموزه های خود را به دور از مسائل خرافی عرضه کرده است.
فقهی زاده ادامه داد: امروزه عالی ترین وسیله برای تبلیغ آموزه های صحیح و انگاره های پاکیزه؛ عرضه صادقانه و همسو با علمای بزرگ اندیش است.
وی با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم دین را خوب بشناسیم و خوب عرضه کنیم، اظهار کرد: فیلم و تئاتر و ظرفیت هنر برای تبیین مفاهیم عالی قرآن در جامعه نقش موثری دارند.
یادآور می شود آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، معاون قرآن و عترت و مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان و نویسندگان در عصر سه شنبه 2 بهمن ماه 97 در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .