عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر در استاندارد گلستان


تشکیل جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر در استاندارد گلستان

تشکیل جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر در استاندارد گلستان

با هدف ایجاد تمهیدات لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، نظارت هرچه بیشتر  بر بازار  و شهربازی ها در ایام نوروز، جلسه کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر در استاندارد گلستان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، در نخستین جلسه ستاد نوروزی که با حضور معاون ارزیابی انطباق و برخی از روسای ادارات اداره کل تشکیل شد، راهکارهای لازم در جهت کنترل و نظارت بر بازار، شهربازی ها و... در ایام نوروز 98 بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و حضور مردم در بازار برای  خرید شب عید و از طرفی حضور مسافران نوروزی در استان، بازرسی و نظارت مستمر بر بازار در دستور کار این اداره کل مثل سنوات گذشته قرار دارد.
وی از گشت بازرسان استاندارد در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به مسافرپذیر و گردشگری بودن اقلیم گلستان و به تبع آن افزایش مصرف و استفاده برخی کالاها و خدمات خاص در ایام تعطیلات نوروز، به واسطه وظیفه و رسالت اصلی خود که حفظ سلامت و ایمنی و نیز منافع مردم می باشد، گشت های نوروزی از اواسط اسفند ماه تا پایان فرودین ماه در سطح استان برقرار می باشد.
داود مزیدی گفت: در این جلسه مقرر گشت در روزهای تعطیل نوروز علاوه بر اینکه هر روز تعدادی از کارشناسان و کارکنان استاندارد، به طور گردشی و به صورت کشیک  خدمات ارائه داده و تا پاسخگوی مراجعات احتمالی ارباب رجوعان هستند، بازرسان نیز از آسانسورها و وسائل بازی مستقر در شهربازی ها، جایگاه های عرضه سوخت مایع و وسایل توزین و سنجش سبک بازدید و آزمون به عمل آورند تا از صحت عملکرد این دستگاه ها اطمینان حاصل نمایند.
تهیه و چاپ کتاب استاندارد در سفر، معرفی سامانه 10001517 و تلفن 1517 به شهروندان و گردشگران نوروزی ، انجام آزمون های دوره ای ترازوهای اصناف، انجام آزمون های دوره ای نازل های جایگاه سوخت، انجام بازرسی ویژه از جایگاهای CNG، بازرسی ویژه از آزمایشگاههای همکار مخازن CNG ، نظارت و بازرسی ویژه از سرد خانه و... از دیگر برنامه های اداره کل  بود که معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان در این جلسه اعلام نمود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .