عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور نظارتی و فرهنگی استاندارد در نمایشگاه بهاره گلستان


حضور نظارتی و فرهنگی استاندارد در نمایشگاه بهاره گلستان

حضور نظارتی و فرهنگی استاندارد در نمایشگاه بهاره گلستان

اداره کل استاندارد گلستان در نمایشگاه فروش بهاره حضور نظارتی و فرهنگی یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، مدیر کل استاندارد گلستان گفت: هر سال در آستانه فرا رسیدن سال نو نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه بهاره در استان گلستان با هدف عرضه محصولات مرتبط با سبد نوروزی مردم برپا می شود.
محمود فرمانی با اظهار این مطلب که برخی از این محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری است و در صورت عرضه، این نوع کالاها باید علامت استاندارد داشته باشند، گفت: در سال جاری نیز، بازرسان استاندارد در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای عرضه شده، از نمایشگاه فروش بهاره بازرسی کردند.
دبیرشورای استاندارد گلستان خاطر نشان کرد: استاندارد گلستان علاوه بر حضور نظارتی و بازرسی از کالاهای عرضه شده در نمایشگاه، اقدام به برگزاری نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در حاشیه این  نمایشگاه، معرفی سامانه های ارتباطی با اداره کل و نصب پوسترهای استاندارد در غرفه های نمایشگاه نمود.
وی در پایان ضمن تاکید بر توجه به نشان استاندارد روی کالا در هنگام خرید، به شهروندان گلستانی یادآور شد در صورت تمایل به اطلاع از صحت و اعتبار علامت استاندارد روی کالا می توانند کد 10 رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517  پیامک کنند و نیز برای ارتباط با اداره کل استاندارد گلستان با سامانه رسیدگی به شکایات و شماره تلفن چهار رقمی 1517 در تماس باشند.
نمایشگاه فروش بهاره در گرگان از 12 تا 18 اسفند از ساعت 10 الی 23 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گرگان واقع در جاده آق قلا دایر می باشد.
 
 

حضور نظارتی و فرهنگی استاندارد در نمایشگاه بهاره گلستان

 

حضور نظارتی و فرهنگی استاندارد در نمایشگاه بهاره گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .