عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درخشش گلستانی ها در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور


درخشش گلستانی ها در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور

درخشش گلستانی ها در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از درخشش کودکان و نوجوانان گلستانی در آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن تبریک به برگزیدگان و تمامی تلاش گران رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان گلستان، افزود: در آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان که پیش از ظهر سه شنبه 14 اسفند ماه با حضور جمعی از مدیران فرهنگی در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد ، برگزیدگان چهار بخش این دوره از جام معرفی شدند.
وی ادامه داد: در این آیین  باشگاه کتابخوانی «کوچه رندان – اختر» از شهرستان کلاله به عنوان «باشگاه برگزیده»  انتخاب شد و از باشگاه کتابخوانی «با هم بخوانیم» از شهرستان گنبد کاووس در بخش استمرار تقدیر به عمل آمد.
این مدیر استانی افزود: همچنین از «نازنین زهرا حسنی»  با فیلم «خال خال و راه راه» در بخش « بهترین فیلم موبایلی» از باشگاه کتابخوانی ثنا شهرستان بندرگز تقدیر شد.
یادآوری می شود این آیین برای معرفی بهترین ها در چهار بخش «باشگاه برگزیده» ، « استمرار» ، «نامه به نویسنده» و «بهترین فیلم موبایلی» برپا شد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .